Normaal gesproken is de 'nacalculatie' van het jaar ervoor hier een goede basis voor (mits hetzelfde format zal worden aangehouden).
 
In dit geval moet ik constateren dat meer dan de helft van de kosten niet zijn gespecificeerd.
Kan ik met eigen interpretatie tot het volgende rekensommetje komen?:
 
Totale kosten  €        5.440 100,0%
    
Vervoervliegtuig €          1.013  18,6%
 auto €             614  11,3%
Consumptiekokkie €             634  11,7%
 smok.&tast. €               71   1,3%
 overig €             112   2,1%
Gadgets  €               60   1,1%
Niet gespecificeerd: €      2.936   
Accommodatie (incl.korting) €          1.481  27,2%
Vissen  €             444   8,2%
Taxi uitgaan vrijdag  €             207   3,8%
Uitgaan, incl. hikebreak (sluitpost) €             803  14,8%
 
Met de nieuwe organisatie en wellicht met de hele groep zullen we eens evalueren hoe in 2005 de verdeling zal zijn van het budget.
Hoe dan ook komen we tot de conclusie dat na de zoveelste overschrijding en de aanhoudende inflatie het budget naar minimaal € 5.500,- moet
(€ 550,- per persoon, een stijging van 10%).
We zullen ons nog buigen over alternatieve inkomstenstromen maar we zijn bang dat dit toch volledig bij jullie vandaan moet komen.
U hoort binnenkort meer van ons.'